Snöblandat

Alla inlägg under december 2010

Av snoblandat - 31 december 2010 13:44

Där är allt bra, inget som kanstöra, där går allt som jag vill.

Tänk att ha en egen sagovärld va?!

Ibland vill jag vara den där tjejen i snökulan, det är ju som en sagovärld.




 


Tänk jag har en engen sagovärld


Idag när jag var ute och åkte på landet så

såg ja långt bort i horisonten, nja horisonten var väl och överdriva, jag såg de på avstånd, häst och ryttare som flög fram över de snötäckta fältet det såg så härligt ut, det ska ja nog göra imorgon, tänk vilken bra början på det nya året.


Idag när jag var på systemet för sista gången på de första året som jag får gå på systemet, så var jag duktig och visade mitt leg innan hon ens han fråga, för det står faktiskt att man ska få en present då, men näädå. Men sen när killen i kön bakom mig visade sitt leg så fick han minsann en present! fy, säkert bara för att kassörskan tyckte han va snygg, men vet ni, det var han inte.

fnys


äh ja är inte en sån som hakar upp mig på småsaker, ja får försöka igen haha.  


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards