Snöblandat

Alla inlägg under augusti 2011

Av snoblandat - 31 augusti 2011 14:58

På order från Lovisa så ska jag nu försöka mig på ett blogginlägg.


Ok, vart börjar vi.

Jag bor nu i Orsa, flyttade från en håla till en annan kan man väl säga, fast lite större och lite bättre, får väl se.  


Såå, vad gör man i Orsa?

Jag har precis börjat en ny utbildning, SCOTT, swedish college of travel and tourism som skolan så fint heter, här kommer jag läsa  turism och skidlärare, vilket jag känner på mig redan nu kommer bli sjukt kul!


Har nu klarat av tredje skoldan, har mest varit att lära känna klassen och gå igenom information.

Men även hunnit med att få två läxor.

Känns att det var ett tag sen man satt i skolbänken, även om det inte kommer bli så mycket "sitta i skolbänken" här.


Har precis kommit hem från en löprunda dock i regnet, men men det gick de oxå, 3 km och jag sprang hela tiden, stolt över mig själv.

Imorgon har vi fystest, har varit skapligt nervös inför detta, men det ska nog gå bra, är ju liksom till för oss själva.


Nu ska jag göra klart läxan till på fredag


Hejs!

Ovido - Quiz & Flashcards