Snöblandat

Direktlänk till inlägg 13 september 2011

Rubrik saknas

Av snoblandat - 13 september 2011 22:04

Fyspasset idag var tungt, riktigt tungt.

Inte jättetaggad och ha fys på morgonen när det regnar ute.

Men är stolt över mig själv, det gick faktiskt bra!

Intervallträning stod på schemat

4 koner stod uppställda

en på 50 m

en på 100 m

en på 200 m

och en på 400 m


vi skulle altså börja med att springa eller rättare sagt kuta allt vi hade till 50 meters konen o sen gå tillbaka o sen upprepa detta 6 ggr i en följd  för att sedan ta 100 m konen 2 ggr sedan 200 m konen 2 ggr och slutligen 400 m. Helt slutkörd efter det kan jag säga, men det kändes skönt.


I eftermiddags kom det folk från Vemdalen och presenterade sig, ett av alla ställen vi kan göra vår praktik på, jag blev lite sugen på Vemdalen, så ska nog ta och söka dit bla.


Vi drog till Mora och shoppade,

Dollar store stor affär med allt möjligt typ som rusta

Öb

och slutligen Ica maxi där det blev matinköp, behövs fyllas på lite här hemma.


Förutom mat så kom vi hem med grejer till nollningen i helgen, vi har fått order om att vara utklädda till något som börjar på d. Jag har redan bestämt vad jag ska vara, men det avslöjar jaag inte nu.


Till middag blev det en pastaröra med spenat kyckling och fetaost helt ok!


Nu ska jag läsa (kleopatras kam) bra bok faktiskt.


godnatt

 
 
Lovisa

Lovisa

15 september 2011 21:01

Din syster är din första vän i livet. Ingen kommer någonsin förstå din galna familj som din syster. Även om ni inte träffas eller pratar så ofta du vill, kommer hon alltid att vara din vän. Din syster håller din hand en liten stund, men hon håller ditt hjärta i en livstid. Det är nationella syster-veckan, kopiera om du har en syster som du älskar, jag har en <3

Btw, håll utkik i brevlådan ;)

http://lolovovisosa.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av snoblandat - 26 oktober 2012 12:52


Ingen har väl gått miste om att det har snöat! varannan facebookstatus handlar om snö. Underbart. Det var under lektionstid igår som det kom, alla blev helt lyriska och idag när jag vakna så låg det massa snö på backen. Jag vet inte vad det är men ...

Av snoblandat - 8 oktober 2012 10:32

Det är så min helg sett ut. Har iallafall åkt en himla massa tåg, vilket jag tycker är skönt, man kan sitta o slappna av, lyssna på musik och bara sväva iväg i tankarna. I onsdags bar det av hemåt, anlände till Stockholm för att sedan lifta med mam...

Av snoblandat - 23 september 2012 12:28

Dags att ta upp bloggandet här igen då kanske? Säsongsförberedelsrna har ju faktiskt börjat. Har sökt praktikplatser, kollar på nya skidor, ska köpa, pjäxor, folk börjar lägga ut saker för försäljning. Ja hörni vintern är faktiskt inte så långt bor...

Av snoblandat - 2 juni 2012 10:37

Tiden i Orsa börjar lida mott sitt slut, iaf för den här terminen. Jag kan bara säga att valet att börja på Scott är bland det bästa jag har gjort. Jag har träffat så mycket underbart folk, jag har fått gjort/sett saker som jag aldrig tidigare gjort....

Av snoblandat - 29 maj 2012 19:21

Ett klokt talesätt som våra lärare på reseledarkursen präntat in i oss. Reseledarkursen avslutades igår efter fyra fullspäckade dagar fyllda med praktiska övningar, matlagning, intressanta disskusioner, gruppredovisningar, prov. Det har varit mycke...

Ovido - Quiz & Flashcards