Snöblandat

Direktlänk till inlägg 12 oktober 2011

Snö!

Av snoblandat - 12 oktober 2011 18:09

Nu längtar jag mer än någonsin att få ge sig ut i backen o åka!

De har kommit snö i stora delar av fjällen och snart börjar det spruta med kanonerna :D


Idag har vi beställt våra skidkläder som vi kommer ha.

Det blir röd jacka med limegröna detaljer på och ljusblåa byxor och sen ska det på med en massa loggor från olika företag som sponsrar oss.

Besällde även ett ryggskydd och en pjäxbag så nu får vintern ta o komma!

Just nu i skolan läser vi destinationsutveckling, altså hur man kan utveckla tex en skidort.


Har fin träningsverk från fyspasset kan jag säga.

Ikväll är vi bjudna på tacos mums!


Lägger upp en bild på pistkartan från tänndalen, där jag kommer hålla till i vinter

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av snoblandat - 26 oktober 2012 12:52


Ingen har väl gått miste om att det har snöat! varannan facebookstatus handlar om snö. Underbart. Det var under lektionstid igår som det kom, alla blev helt lyriska och idag när jag vakna så låg det massa snö på backen. Jag vet inte vad det är men ...

Av snoblandat - 8 oktober 2012 10:32

Det är så min helg sett ut. Har iallafall åkt en himla massa tåg, vilket jag tycker är skönt, man kan sitta o slappna av, lyssna på musik och bara sväva iväg i tankarna. I onsdags bar det av hemåt, anlände till Stockholm för att sedan lifta med mam...

Av snoblandat - 23 september 2012 12:28

Dags att ta upp bloggandet här igen då kanske? Säsongsförberedelsrna har ju faktiskt börjat. Har sökt praktikplatser, kollar på nya skidor, ska köpa, pjäxor, folk börjar lägga ut saker för försäljning. Ja hörni vintern är faktiskt inte så långt bor...

Av snoblandat - 2 juni 2012 10:37

Tiden i Orsa börjar lida mott sitt slut, iaf för den här terminen. Jag kan bara säga att valet att börja på Scott är bland det bästa jag har gjort. Jag har träffat så mycket underbart folk, jag har fått gjort/sett saker som jag aldrig tidigare gjort....

Av snoblandat - 29 maj 2012 19:21

Ett klokt talesätt som våra lärare på reseledarkursen präntat in i oss. Reseledarkursen avslutades igår efter fyra fullspäckade dagar fyllda med praktiska övningar, matlagning, intressanta disskusioner, gruppredovisningar, prov. Det har varit mycke...

Ovido - Quiz & Flashcards