Snöblandat

Alla inlägg under november 2011

Av snoblandat - 21 november 2011 13:24

Oj vad tiden går och oj vad jag är usel på att uppdatera, tur att jag inte har så mycket läsare då.


Det händer så mycket här hela tiden så bloggen kommer lite åt sidan, men det blir det nog ändring på när vi går ut på säsong, för då kommer jag berätta om allt roligt som händer.


Vi har precis avslutat danskakursen, som var sjukt rolig.


I helgen var det stadium winterjam på Stockholm stadium, klassen var där och jobbade = skotta snö, fixa till backen efter att åkarna hoppat.

Mer sliten helg får man leta efter, mycket jobb och lite sömn resulterar i en sjukt sliten klass.


Lediga idag som tur är, winnerbäck och tekoppen är mina vänner idag.


Nu längtar jag bara tills fredag när vi drar till Vemdalen för att äntligen få åka skidor, kommer bli underbart.



Ovido - Quiz & Flashcards