Snöblandat

Alla inlägg under december 2011

Av snoblandat - 18 december 2011 13:52

Från Orsa till Hemsedal tillbaka till orsa sedan tänndalen via lofsdalen, tillbaka till orsa, till sälen, björnlunda, sälen, orsa tänndalen det är så december har sett ut och början av januari kommer att bli, himla farande fram och tillbaka, längtar tills jag kan packa upp väskan för att stanna iaf för resten av två månader. Att leva i kappsäck är kul men blir lätt rörigt iaf om man heter Emelie Enlund.

Kan fortfarande höra sucken av lättnad erica drog efter fick veta att vi inte skulle dela rum, då hon fick se vilken oordning jag hade på alla mina grejer.


Nu iallafall så befinner jag mig i Tänndalen och har gjort sedan i Onsdags.

Det är här jag kommer tillbringa större delen av vintern.

Bor i ett stort hus med 4 andra som också kommer att jobba här.

Det är ett riktigt fint boende, alla har varsitt rum, köket är nyrenoverat, vi har jättefin utsikt och våra hyresvärdar är jättemysiga.

Nu väntar jag bara tills mamma, Patrik och Manda kommer hit över jul, det blir mysigt.


lägger upp lite bilder på boendet


       

Ovido - Quiz & Flashcards