Snöblandat

Alla inlägg under juni 2012

Av snoblandat - 2 juni 2012 10:37

Tiden i Orsa börjar lida mott sitt slut, iaf för den här terminen. Jag kan bara säga att valet att börja på Scott är bland det bästa jag har gjort. Jag har träffat så mycket underbart folk, jag har fått gjort/sett saker som jag aldrig tidigare gjort. Jag har utvecklats, jag längtar redan tills i höst.


I tosdags så hade vi avslutningsmiddag med klassen och det blev superlyckat. Vi var uppe vis Grönklitt i en jättemysig timmerstuga brevid en sjö. Vi åt mat och drack, dansade och sjöng :) Skojar inte om de flesta låg utslagna dagen efter.


Igår lyxade vi till det med melon, räkor, baugette, skagenröra, frossade! Så gott.

Idag är det blåsigt och mulet, tråkigt väder får se vad som händer.


Nu längtar jag ändå lite hem och allt vad sommaren har att bjuda på

Först åker jag och Ramona till Kroatien i en vecka, sen blir det midsommar i småland, för att sedan vara ledare på sommarlägret, klassåterträff med gymnasieklassen, winnerbäck med Ramona o Patrik på Öland, 25 års fest, sedan ska jag ha min praktik på Sagostigen. Sommaren kommer  bli awsome :D

Jag bjuder på lite bilder


               


Ovido - Quiz & Flashcards