Snöblandat

Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av snoblandat - 8 oktober 2012 10:32

Det är så min helg sett ut. Har iallafall åkt en himla massa tåg, vilket jag tycker är skönt, man kan sitta o slappna av, lyssna på musik och bara sväva iväg i tankarna.

I onsdags bar det av hemåt, anlände till Stockholm för att sedan lifta med mamma till Björnlunda. Skönt och komma hem.

Har hunnit med och hälsa på mormor och morfar där det bjöds på pannkakslunch, alltid lika uppskattat, sedan i väg till Mariefred där syrran har praktik, blev runtvisad. På kvällen åkte vi till Trosa för att hälsa på pappa som fyllt år, där blev det middag och spel, mysigt. I lördags tog jag tåget till Stockholm där jag mötte Ina för att sedan ta oss vidare till alpingaraget. Provning och inköp av pjäxor stod på schemat. OM vi prövade, jag prövade säkert 10 olika par tills jag fann de rätta, ett par atomic, de känns bra! Dessutom va de 40 % rabatt på de! På kvällen blev detr mysig middag med räkor och rostat bröd. Söndag var det dags för hemfärd vilket tog sin lilla tid med tågbyten mm. Kom slutligen hem till Orsa, där en iskall lägnehet väntade, (köksfönstret hade stått öppet i 4 dagar) burr! på med fårskinnstofflor och krypa under täcket. En efterlängtad Mimmi kom innanför dörren någon timma efter och senare oxå freddie! vi fixade chips och dipp och laddade inför solsidan, som jag väntat! Så fort jag la mig i sängen så somnade jag.

Idag har vi tagit tag i vårat stora arbete och läst igenon och korrigerat och nu slutligen skickat in, så skönt! På torsdag väntar presentation.  Senare idag har vi träning, rörlighet och koordinatioon står på schemat.




       



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards